28 March 2009

Dinner with sembangkongkang teams

Aku amat berbesar hati menjemput team sembangkongkang menjamu selera. Balik dari sabah, terus rancang nak buat sedikit jamuan perhargaan kepada apis,amin &ngibung, pasal banyak membantu aku masa pindah rumah hujung tahun lepas. Pada mulanya nak ajak makan laksa sarawak je...tetapi atas permintaan, aku buat jugak sedikit juadah BBQ, dengan harapan mereka dan semua geng journal ni datang. walaupun tidak semua dapat hadir, Alhamdulillah beberapa kerat blogger sudi hadir... apis ko memang loklak...semua datang cuma ko sorang je tak datang.


masa makan pun sempat sms lagi

tu baru betul makan, tak tengok kiri kanan

aik masih sms lagi ke rashid?, bila nak start makan ni!

kusyuk menikmati laksa sarawak?,aik masih sms lagi

campur ingredian jangan salah campur sayur ngan mayonis tu!

okay, sambung lak BBQ kat depan rumah, mana apis ni?

apa ko cerita tu rashid?

ahh, baru nak start makan, yani...mulut tengah penuh

ada gaya, tokey kedai satay ler...nak panggang apa lepas ni?...mana apis ni?

3 comments:

  1. seliparJepun4:12 PM

    ish3..hmm lain kali bako jer dak apis tuh skali,yer yer jer dier tuh..sembang kongkang tul..huhu jgn mara yer apis!(kalo apis bace :-))

    ReplyDelete
  2. saya bukan taknak pi...tapi saya ada memba...memba saya ada keja...keja saya ada bapak peranakan....

    ReplyDelete
  3. anti apis9:59 AM

    jangan risau, apis tak baca punya...dia buta it

    ReplyDelete