07 January 2008

Life begin @40

emmmm.....Masa dulu ada beli tablet pen untuk buat thesis...habis saja thesis, pen tu terbiar dalam kotak di stor..terlupa nak pisahkan bateri dari pen itu...menyebabkan bateri di dlam pen tersebut melting dan merosakkan parts dalam pen...aku pun masa tu tak berapa nak melukis asyik sibuk belajar 3D....so aku bawa pen tu ke opis lama dan pass pada somebody, mana tau dia boleh repair dan recycle semua pen tablet.

Photobucket
Awal tahun 2007 aku beli satu lagi pen tablet brand Genius G-Pen 4500...harga tak le mahal macam yang dulu. Kalau ikutkan nafsu...nak je sambar Wacom...tapi tak cukup budget...so aku pakai pen ni....pen ini hampir senasib dengan pen dahulu...dah lama juga terbiar...memandangkan esok is my holiday...so why not aku spent sometime lembutkan semula jari jemari ini dengan melukis gambar dibawah gunakan pen tersebut. Software yang aku gunakan adalah artrage 2.5

No comments:

Post a Comment