04 September 2009

Selamat Hari Raya dari A. Romzi

Dah nak masuk minggu ke dua berposa ni...dah makin kerap dengaq lagu raya...tapi pagi ni aku terjumpa satu lagu raya dari A. Romzi...bila beberapa kali dengaq ada kelainan berbanding lagu raya lain yang sering dengaq...lagu raya lain...lebih meleleh-leleh...sedih jer...cuba korang cari mp3 dia...kalau nak juga dengaQ email aku...kang aku bagi kat korang.... tapi kalau dah tak sabaq...carile sendri. Kat bawah ni aku kasik lirik dia...kalau korang tak tau irama dia cam ner korang humming guna rentaq korang...

Terimakasihku pada
Semua kawan
Tak kira dari siapa
Kuterima pemberian

Dari hatimu nan ikhlas
Kupohon ampunan jua
Tak dapat aku membalas
Segala pujian anda

Tak lupa pesan kawan-kawanku
Kini kusampaikan
Yang seperjuangan denganku
Dalam satu kugiran

Ucap Selamat Hari Raya
Pada umat islam semua
Makan dan minum minta dihalalkan
Salah dan silap haraplah maafkan

( ulang dari mula )

Salah dan silap haraplah maafkan